[OT] CO rikate na EAV - treba zvitezim v probihajici soutezi o nejvetsi flame :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 16 13:17:46 CEST 2008

> Technické vzdělání Vám na to nestačí, jedná se totiž o prachsprostou bílou
> magii za asistence techniky, kdy se pacient, svojí vírou ve vynaložené
> prostředky (ač se to nezdá, je toto z hlediska magie VELMI důležité),
> záhadné zařízení (kdysi jsme tady takový generátor nepravděpodobnosti
> probírali - jedná se v základu o spouštěný multivibrátor na hraně stability
> a vyhodnocuje se počet překlopení na jednu/druhou stranu) a image paní
> dochtorky (dochtora), uzdravuje. Dokonce to může mít i lepší účinek než
> placebo, ale zde je zase duchovní problém, něco za něco.

> [...]
Vážený,
  hluboce si vážím Vašich znalostí všehomíra, ale v tomto případě jste
naprosto vedle jak ta jedle :-).
  Nemám vzdělání, abych poznal, proč, ale tahle věc funguje.
  Byl jsem na EAV vyšetření u Ing. S. (nebudu zde uvádět kvůli možné reklamě
celé jméno) mi našel takové věci, že ani se všemi EKG a EEG a NMR a CT a
kdovíčím ještě by na ně nepřišel, a přitom měl pravdu - počínaje plísní
na chodidlech a konče následky infekční choroby z dětství, které mám zapsány
objektivně na kartě, kterou on ovšem nemohl vidět. Prostě konstatoval, které
dráhy jsou slabé a po výpočtu jakýchsi průsečíků jmenoval poškozené orgány.
Naprosto přesně.
  Dále postupoval i s těmi ampulkami s alergeny. Trpěl jsem poměrně silnou
pylovou alergií. Díky této metodě jsme našli poměrně přesně, na co jsem
alergický (když jsem chodil k alergologovi jako kluk, specifikoval jen
"luční pyl" :-) ). A dále mám za sebou pár seancí akupunktury proti této
alergii. A víte co ? Co nevyléčila dlouhá léta autovakcinace na Bulovce, kam
jsem chodil jako dítě, je pryč!
  A na závěr: Je mi jedno, jestli mne léčí věda, pavěda, nevěda, magie,
placebo nebo nevím co ještě, hlavně když jsem uzdravený. A to jsem, to vám
můžu podepsat :-).
  S pozdravem Pavel Troller