fotovoltaika, zarobenie na flame

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pondělí Červen 16 11:59:41 CEST 2008

No a co ten realizovaný projekt na Litoměřicku ? Vratalo se 3km dolů a
propočítali, že to bude topit celý široký vokolí. Asi udělali soudruzi z
endéer chybu, protože, když tam začali pouštět vodu dolů, tak zpátečky byla
prej asi o 2 stupně studenější. Tak se to někde cestou zpět ochladilo. A aby
ukázali, jak je to dobrý, tak tam postavili bazén a raději tepelné čerpadlo,
které ho ohřívá. A to je akce za půl mld.
Jsem zvědav, zda to někdy dodělají a bude to funkční.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Bitovod" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 16, 2008 9:45 AM
Subject: Re: fotovoltaika, zarobenie na flame

No ono to mozna bude tim, ze v Karlovych Varech si ji Rusove nepostavi,
Piestany uz patreji Slovensku a i ten Island je uz obsazenej, takze asi
nebude moc kde tu geotermalni energii v rozumnem mnozstvi brat.

Predpokladam, ze na Islandu se geotermalni elektrarny jako nejekologictejsi
zcela jiste uvadeji...

Pavel Kutina