[OT] CO rikate na EAV - treba zvitezim v probihajici soutezi o nejvetsi flame :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 16 11:56:10 CEST 2008

Technické vzdělání Vám na to nestačí, jedná se totiž o prachsprostou bílou
magii za asistence techniky, kdy se pacient, svojí vírou ve vynaložené
prostředky (ač se to nezdá, je toto z hlediska magie VELMI důležité),
záhadné zařízení (kdysi jsme tady takový generátor nepravděpodobnosti
probírali - jedná se v základu o spouštěný multivibrátor na hraně stability
a vyhodnocuje se počet překlopení na jednu/druhou stranu) a image paní
dochtorky (dochtora), uzdravuje. Dokonce to může mít i lepší účinek než
placebo, ale zde je zase duchovní problém, něco za něco.

Dřív takto čarodějnice taky "uzdravovaly", jen k "detekci" nepoužívaly
měřák, ale třeba páru, mlhu, vysypaný hrách a pod.

Takové "dochtory" by měli upálit, a ne jim dát diplom.

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>

EAV - elektroakupunktura dle dr. Volla videl jsem seriozniho pana doktora,
ktery tento pristroj pouzival a lecit podle neho lidi.
Dokonce to pry funguje tak, ze cloveku do ruky daji ampulku s nejakym
homeopatikem ci cim to a ono to ukaze jak dalece to na jeho problem
je vhodny ci nevhodny lek.

Jak to ma jako fungovat jsme, ale vazne nepochopil, holt jsem obet
technickeho
vzdelani.

http://www.institut.celostnimedicina.cz/elektroakupunktura.htm
http://www.milanhein.cz/eav.htm