[OT] CO rikate na EAV - treba zvitezim v probihajici soutezi o nejvetsi flame :-)

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Pondělí Červen 16 11:42:43 CEST 2008

Nastin teto diagnosticke metody je uveden v knize Bioelektronika od
BENu. Jde o promerovani vodivosti jednotlivych drah dle vychodni
mediciny. Jako diagnosticka metoda to dle meho nazoru muze fungovat.

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz