fotovoltaika, zarobenie na flame

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 16 09:13:24 CEST 2008

Nejlepsi na tom je, ze nektere obnovitelne zdroje jsou obnovitelnejsi
nez jine. Kdyz jsem zvazoval obnovit na hamru MVE tak me to preslo v
okamziku, kdy jsem zjistil ze vykupni cena elektriny neni stejna jako u
FVE.
Zrejme si nekdo spocital, ze to co se vyrobi vodou by stat-CEZ tezko
zaplatil, kdezto instalovany vykon FV panelu bude maly. To se ale jak se
zda nekdo tezce prepocital. Takze ted bud to budeme platit v nasich
fakturach za elektrinu 15 let nebo to zrusime a mame na krku arbitraze.

Radek Vicek