OT: Zirafoviny, was: Program na malovani schemat

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červen 14 21:08:26 CEST 2008

Mne aj tak nelezie do hlavy ani ta polovica napatia. V zivote som nic silove nepostavil a teda sa mi nikdy nestalo ze by som pouzil diody nejako na hranici (skor naopak, bezne 1N4007 na usmernenie 12V alebo tak nejak); to su tie diody bezne tak super rovnake ze ozaj znesu v serii N-nasobok zatazovacieho napatia?

wek