DWG viewer

Martin Záruba swz@volny.cz
Pátek Červen 13 21:46:39 CEST 2008

Na vetsinu aplikaci poucivam A9CAD http://www.a9tech.com/ . Je free a
vetsinu .dwg zvlada otevrit, normalne editovat a zase ulozit.
Ale asi neni pro linux.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jozef Racek" <Jozef_Racek@tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 13, 2008 11:11 AM
Subject: DWG viewer

Odisiel mi notebook a narychlo potrebujem prezriet projektove
dokumentacie ( stavba, profesie - elektro, vzducharina, hasenie,
zabezpecovacky ...),
ktore su generovane z roznych povodnych SW projektantov.
Mam nahradny notebook s linuxom (Fedora 8)
Potrebujem subory otvorit v originalnej velkosti, mat moznost
zapinat/vypinat zobrazenie vrstiev a talcit.

Ma niekto nejaky tip na free DWG viewerm ktory by vedel otvorit dwg
roznych verzii a SW?

Stryko google na mna vyhodil okolo 157 000 odkazov...
Nechce sa mi skusat ani niekolko desiatok... Pri prvych asi 4 som
nedokazal otvorit vsetky dwg, ktore kompletna dokumentacia obsahuje.

Dodo