OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červen 13 20:16:12 CEST 2008

Hezky vecer,

    vsak ano, to svetlo se nerozsveci a proto ridici vedi, co maji
delat. Zhasnuta pozitivka neni porucha. Ale dava ridici prikaz "jed
opatrne, pomalu a koukej co se kde deje".

    Nevim jak na Slovensku, ale u nas tam krize jsou a musi byt. Dokonce
kdyz to cik... nekdo kradl, tak z toho byl docela prusvih, protoze pak
to uz nebyl prejezd a ridici tam mohli jezdit co to dalo. Protoze
prejezd oznacuje kriz a kdyz kriz neni, neni tu ani prejezd. A u nas
jsou na silnici jeste priblizovaci znacky po obou stranach silnice.
Takze kdyz se auto blizi k prejezdu tak o nem bezpecne vi. A pokud ty
znacky nevidi tak je bud neco spatne ze strany silnicaru, nebo je
nevidomy a nebo na srot. Pricemz v druhem a tretim pripade nema za
volantem co delat.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Jan Waclawek napsal(a):
> [...]

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.116 / Virová báze: 270.3.0/1501 - Datum vydání: 13.6.2008 6:33