OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červen 13 19:25:56 CEST 2008

Hezky vecer,

vsak to u jsem preci psala. Pokud je na prejezdu zarizeni, je tam vzdy
blikac. Jako hlavni signalizace. No a pokud neblika bile svetlo, tak to
pro ridici znamena, to co to znamena, cili ze se musi rozhlidnout a tak
podobne. Duvod, proc to svetlo neblika preci neni dulezity. Protoze
pokud je prejezdove zarizeni v poruse, tak je oznacene jako nefungujici
a pak je to opravdu nechraneny prejezd.

Ackoli muj nazor je, ze prejezd je chraneny uz tim, ze je na nem kriz a
priblizovaci znacky. Tudiz ridic vi, ze tu je prejezd a mel by vedet,
jak se ma chovat a co se smi a co nesmi. Jenze ridici jsou dosti casto
pakaz a tak jsou nutne zavory a ja nevim co jeste. Napriklad v Rusku
jsou na nekterych prejezdech takove zvedaci "mosty". Pokud auto
nezastavi, tak se napichne na ostri toho mostu. Zajimave...

Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den pr(eje

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Jan Waclawek napsal(a):
> No dobre, ale co ked je na prejazde so zavorami aj blikac, ale ten ma zaplechovane biele svetlo? Znamena to ze to je nechraneny prejazd?

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.116 / Virová báze: 270.3.0/1501 - Datum vydání: 13.6.2008 6:33