OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

ondra luciusb@centrum.cz
Pátek Červen 13 12:56:02 CEST 2008

No v dobe kdy ja delal autoskolu to bylo tak, ze pokud blika bile
svetlo, tak to znaci ze signalizace funguje a je povolena max 50 km/h.
Pokud nic neblika, je to jako nechraneny prejezd a tudiz max 30km/h.
Pokud blika cervena je to samozrejme zakaz vjezdu na prejezd u obou.
Pokud se nepletu, tak tyhle signalizace normalne spadaji mezi ostatni
znacky a vystrahy do vyhlasky o provozu na pozemnich komunikacich a
jejich znalost by mela podminkou pro ziskani a vlastneni ridicskeho
opravneni.