OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 13 12:46:05 CEST 2008

> No, presne na toto sa ma asi pred mesiacom spytal moj 7-rocny syn. Som mu povedal, ze toto sa vyskytuje len tam, kde su rampy (vtedy tie cervene blikaju ked prichadza vlak a pritom sa klinga len kym este nie su spustene rampy, co sme tiez preberali - povodne ma chcel pohnat cez prejazd pocas klingania, ved este nie su rampy dole).
>
> Ale isty som si nie.
>
> wek

Zdravim,
  to "klinganie" mi vybavilo vzpominku na nedavne stani na prejezdu v Provodine (nebo je to Jestrebi ? ted si nejsem jist) u Ceske Lipy. Jsou tam nove zavory a novy "klingac" a protoze se dlouho stalo a byl jsem u prejezdu prvni, slysel jsem ten "klingac" dosti dobre a ziskal jsem neodvratny pocit, ze uz i zde vladne podvod a fales a ze ten klingac je ve skutecnosti obycejny reprak, ktery prehrava nasamplovany klingac :-). Ten zvuk nemel ty spravne vysky a na konci zaznivalo takove zachrceni, jako kdyby bylo pouzito jen malobitoveho samplovani a pri slabsi amplitude signalu uz se projevovalo silne kvantizacni zkresleni.
  Toz by mne zajimalo, jestli uz ma hifisticka ouska slysi travu rust, a nebo zda se uz skutecne do novych prejezdovych navestidel davaji "digitalni klingace" :-).
      S pozdravem Pavel Troller