DWG viewer

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Červen 13 11:11:48 CEST 2008

Odisiel mi notebook a narychlo potrebujem prezriet projektove
dokumentacie ( stavba, profesie - elektro, vzducharina, hasenie,
zabezpecovacky ...),
ktore su generovane z roznych povodnych SW projektantov.
Mam nahradny notebook s linuxom (Fedora 8)
Potrebujem subory otvorit v originalnej velkosti, mat moznost
zapinat/vypinat zobrazenie vrstiev a talcit.

Ma niekto nejaky tip na free DWG viewerm ktory by vedel otvorit dwg
roznych verzii a SW?

Stryko google na mna vyhodil okolo 157 000 odkazov...
Nechce sa mi skusat ani niekolko desiatok... Pri prvych asi 4 som
nedokazal otvorit vsetky dwg, ktore kompletna dokumentacia obsahuje.

Dodo