[OT] A vedeli by ste to lepsie? Was: Skolstvi bylo Chce tonejakyporiadnyflame...Cotakojednocipoch? ; -)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 13 10:07:20 CEST 2008

Nebylo by lepší, aby si studenti ten měřák osahali a zkusili si s ním
něco změřit? Ale bylo by to asi dost náročný na čas.

P.K.