PCI videokarta - help please

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 13 00:03:53 CEST 2008

Jestli by nevadilo, ze je to z pohledu co pozadujete superkarta, tak za
cenu kolem litranku Vam ji dovezou az k Vam, i do druheho dne:

http://www.edcz.cz/?cls=ProductDetail&pro_id=235054

Jsou skladem a EDcko funguje dobre, takze tomu co je na webu se da i
verit - pochopitelne nejaka moucha obcas utece kazdemu.

--
Jiri Bezstarosti