OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas anebezpecnost... ]

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 14:56:13 CEST 2008

Vy jste vytrhl jednu vetu ci slovo z kontextu :) Takhle jsem to vubec
nemyslel . Zdobeni tela s clovekem jde od pradavna co je na tom spatneho ?
To je jako vycitat zenskym , ze si holi nohy . No nekomu se to libi nekdo ma
zas rad nohy jako opice , ze to funguje jako suchy zip , ale kazdy ma pravo
na to svoje potazmo na tu svou :)

A jestli ma nekdo na hlave pul metroveho kohouta a na sobe tolik zeleza , ze
kdyz projde kolem poradneho magnetu tak mu to potrha ksicht , ale je to
slusny clovek ktery chodi do prace a normalne funguje ve spolecnosti tak
proc se na nej koukat jak na magora ? Navic ty meritka se stale meni takze
je to strasne relativni vec .

snehulak