konektor PCMCIA

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Červen 12 14:56:25 CEST 2008

Zdravim,

> 1) Na tišťáku je označený první (1) a poslední (68) pin a tím jsem se
> řídil.
>    Podle mě je 5V je uprostřed konektoru (33,34), podle popisu 17 a 51.
> To nelze nijak otočit nebo zrcadlit.
Myslim, ze len zle ratate piny na konektore. Tych vasich 33 a 34 je
totiz onych 17 a 51 podla normy, ale ratane v rade a nie stlpcoch -
napajanie je v strede (spojene dva piny nad sebou). Dufam, ze som to
dobre popisal.

> 2) Na staré desce je kond právě na 33,34. A na mém noteboku je tam i 5V.
>
> Mě jenom zaráží, že jsem našel několik stejných popisů konektoru a ve
> skutečnosti je to jinak.
>
> PS: Bohužel odcházející deska zřejmě s sebou vzala i něco v IBM T22. Tam
> je na zmíněných 33 a 34 pinech 3,2V.
> ( U mého HP je tam 5V)

Nemuselo nieco nutne odist, len ta T22 podporuje aj 3,3V karty.
Napetie sa vybera uzemnenim pinu na rozhrani. Pozrite stranku
najpovolanejsiu: http://www.pcmcia.org/pccard.htm#zvpo

Slavo T.