OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost... ]

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 14:31:37 CEST 2008

2008/6/12 Snehulak <snehulak@gmail.com>:
> A s tim hnisanim a zdravotnima dopadama tak to je jak se vsim . Clovek se o
> to musi starat a navic mit zelezo v puse nebo v jazyku je blbost . Nici to
> dasne , sklovinu atd...

To mi připomíná moji vlastně dneska už švagrovou, když jí bylo 15 (tak
tři roky zpátky), tak si nechala propíchnout spodní ret, propíchla jí
to kamarádka (a sousedka), akorátže to netrefila přesně na střed, tak
si to pak nechala za nějakej čas zarůst a propíchnout znova ;) Ale co
jsem chtěl napsat, samozřejmě to byla slušná komedie, nejdřív to
tutlala před mámou: "co to tam máš?" - "nic" a držela se přitom za
pusu aby to nebylo vidět, no provalilo se to okamžitě, pak si s tím
cvočkem furt hrála, zevnitř to mělo matičku, tak ji občas chytla do
zubů a utahovala ten cvoček, no někdy se jí to zaseklo do mezírky mezi
zubama a nemohla to dostat ven ;-D

BTW. propíchnout si jazyk je IMHO taky šílenost, páč člověk pak začne šišlat.

Jo a nakonec, obyčejnej piercing je nic proti těm expertům, co
investujou čas a prachy do plastickejch operací aby pak vypadali jako
magoři. Určitě jste to už viděli, rozeklanej jazyk aby vypadal jako
hadí, implantáty pod kůží na hlavě, aby vypadalo jako rohy, nebo i
takový kovový hřeby, který tvořej na holý lebce ježka, úprava zubů aby
vypadaly jak tygří špičáky atd. Skutečně obdivuju kolik úsilí takovej
člověk vynaloží jen na to, aby vypadal jako debil ;)

Takže buďme rádi za obyčejnou dnešní dvacítku s piercingem a kérkou na rameni ;)

P.K.