OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Červen 12 14:10:47 CEST 2008

co je jeste zajimavejsi
kdyz se poradne zahloubate do historie tak zjistite ze pred sto lety se
pozuivali a vyrabeli veci o kterych se dnes v reklamach hovori jako o
prevratnych vynalezich
a prodavaji se jako dokonale hypermoderni technologie
vcera jsem byl v bytovem dome ze tricatych let, kdyz pominu architekturu
tak ten barak mel uz v te dobe kompletni podlahove vytapeni a to vsude
vcetne koupelny atd..
a to vytapeni je dodnes plne funkcni bez zasahu a oprav

dnes je nam to predhazovano jako neco specialniho a za dva ctyri roky
nejakej plast zpuchri nebo neco podobneho a bude pekna havarie

takze abychom se nekdy pri takoveto porovnavce nedivili ze v historii
bylo neco i lepsi nez dnesni standard