[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 12 11:18:32 CEST 2008

Ano blbe jsem to napsal - je to podle teploty vzduchu - je to predevsim
kvuli zlepseni smesovani vzduchu s palivem. Nevim jaky vyznam to ma u
primych vstriku, ale treba o jednobodu to bylo dost fatalni kdyz to
nechodilo - jednobod si dost hraje s "predikci" kondenzace na stenach
saciho potrubi a pokud nevi jak je to teply tak je to bordel.

Radek Vicek