[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 12 11:17:09 CEST 2008

>U nize zminenych priblizovadel je prisavani rizeno ne podle teploty
>motoru, ale podle teploty nasavaneho vzduchu, tedy dle pocasi/rocniho
>obdobi. Ale treba to nejsou slusna auta. :-)

Akonahle sa zohreje vyfukove potrubie tak ze sa zacne sat horuci vzduch, bimetal sa od neho zohreje a klapka sa uzavrie, nezavisle od rocneho obdobia.
Samozrejme to suvisi s rocnym obdobim ale aj s teplotou motora.
Mimochodom som to videl aj u novsich aut so vstrekovanim.

>Je mozne, ze u aut je tahle opicarna spise kvuli zlepseni zapalovani
>za nizkych teplot, nez kvuli ucinnosti, ale u s105 kterou mel otce,
>vyrobce uvadel snizeni spotreby o 0.1 - 0.2 l/100

Ano to je dane kratsim pouzivanim sytica. Sytic tam naleje cojaviem liter alebo dva na 100km, takze to tak spriemerovane moze zhruba vyjst.

wek