OT: WinXP a aktualizace

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 10:48:29 CEST 2008

Pokud to hlásí něco jako "následující aktualizace nebyly nainstalovany",
tak bych si dal vyhledat tuhle hlášku v google a ono to najde nějaký
návod jak na to. Myslím, že se musí smazat v adresáři Windows složka
SoftwareDistribution a něco napsat do příkazové řádky. Taky to chce mít
na C:\ alespoň 1GB místa.

OH