[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červen 12 10:39:24 CEST 2008

 12.6.2008, 10:36:40

Chlazenim  stlaceneho vzduchu zvysujete vykon, ohrivanim zase ucinost
motoru. Nevim co bylo ci nebylo u Warbece, ale prisavani ohrateho
vzduchu od vyfukoveho potrubi na i felda nebo s105/120

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz