OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 09:50:10 CEST 2008

Ale ja jim neberu pravo mit v obliceji hnisajici rany. Ja jen rikam,
ze se mi to nelibi. Pokud je to zaprdene cechackovstvi, tak se k nemu
klidne hlasim - at nejsem cech, ale polak:)
Marek