Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 12 09:44:24 CEST 2008

>  Z8 nema architekturu stejnou jako mel Z80, ale o dost odlisnou. Vim to proto,

Ja viem; ale poznate nieco co je blizsie?

Okrem Z8 je dnes aj eZ80 co mozno je blizsie Z80, ale zase su to zrejme vacsie kusky.

Presnejsie by to povedal pan kolega pavel_t, od ktoreho napokon pochadza asi vacsina (alebo vsetko) co v tom zozname o Z8/Z80 mam, ale ten sa tu v poslednom case asi moc nevyskytuje.

>  Ja zase vim o rade japonskych klonu Z80 obalenych periferiemi, neco delal NEC
>(tusim se to jmenovalo nejak jako D780C nebo neco podobneho) a pak snad i dalsi
>vyrobci.

Urcite este Toshiba a asi aj nejaki ini. Ale to uz je IMHO prec (aj ked som neskumal).

wek