OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 09:28:19 CEST 2008

To generalizovani zavani zaprdenym cechackostvim . Ostatne neni se co divit
kdyz Vas vychovavali ve starem rezimu kde se individualita a odlisnost
prisne trestali ze ? :)

snehulak