OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 08:33:55 CEST 2008

Za mych mladsich let nemela takova divka pul kila zeleza tak ruzne
prostrkane pres nos, rty a oboci - a kdo vi kde jeste, kde to nastesti
nevidim (vsechny odporne zarudle pripadne primo hnisajici). To bych
prirovnal ke krumpaci zarazenemu do kapoty, v okoli prurazu zarezle.
Za mych mladsich let se divky (ja vim, vyjimky byly tehdy, jsou ted)
nevypadaly jako reklama na hlad. Za mych mladsich let se 15-tilete a
mladsi zaby nesnazily vypadat (oblikanim, malovanim) jako dospele
coury.

Jak uz jsem psal - tehdy i ted byly vyjimky.Ale tak se mi jevi trendy
- a nenadchinaji mne:) Asi uz jsem taky stary:D
Marek