Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Petr P Rteppa@seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 06:40:22 CEST 2008

Nesmirne se mi libi takovato srovnavani klasickeho Wartase se soucasnym autem to je asi tak jako srovnavat divku dvacetiletou krasnou v roce 1975 s dnesni krasnou dvacitkou, jde to vubec? A tak stejne asi jde srovnavat ta auta, Wartas byl ve sve dobe auto a divka byla kocka a oboje je dnes jiz ojetina a je nahrazeno necim novim, a srovnavat to asi opravdu primo nelze. Mel jsem Wartase a najel jsem s nim hodne km a rozdelal jsem si ho do posledniho sroubku a zase dal dohromady, coz bych dnes s autem nedelal ale ne proto ze je slozitejsi, to je dulezity duvod, ale take ja jsem o tricet let stersi, takze toto opravdu nelze uspokojive srovnavat. Pravdu maji skoro vsechny argumenty pro i proti, on totiz vyvoj jde dopredu, to by slo asi jedine udelat tak ze bych v roce kdy Wartas kraloval k nemu tehdy prirovnaval dnesni auto, jenze ono neexistovalo, tak to je trosku sporne i opacne. Ale jinak to bylo krasne auto a na divky kolem bylo krasne z nej koukat. A opravdu to je kocar dodnes. Vsem preji plodnou diskuzi ale zustanme i tak elektroniky a hlavne prateli, o to preci jde. Petr Zak