dps

Milan Horák konference@stranger.name
Středa Červen 11 22:54:05 CEST 2008

Zdravím,

omluva za předchozí mail - to co jsem chtěl smazat jsem poslal a to co
jsem chtěl poslat jsem si smazal :-(

Semach má myslím minimální cenu zakázky 800 peněz be DPH, takže v mém
případě se vyplatilo nechat si tu oboustrannou destičku (112x68) udělat
za cca 840 bez daně ve třech exemplářích (přišly za stejnou cenu
exempláře 4 - asi bonus).

Milan