Re: [OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Cotak ojednocipoch? ; -)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Červen 11 21:27:38 CEST 2008

V agenturach asi maji jine "priority" ale pokud budete jednat primo ve firme
kam byste chtel nastoupit, mozna byste si mel vzit s sebou nejaky svuj vytvor
kdyby na to prisla rec. Kdysi jsem se zajimal o zamestnani ve firme kde
vyzadovali znalost AutoCADu. Ja jsem si myslel ze jej dost ovladam, tak
mne posadili ke stroji at ukazu co ve mne je. Ale meli to tak nastavene
ze jsem se skoro nechytal. Tak jsem si rekl ze pokud by mne to potkalo
jeste nekdy tak vytahnu z kapsy CD se svymi zalohovanymi vykresy.