[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ; -)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červen 11 18:02:16 CEST 2008

To ze je to smutne a ze ho to praxe nauci? Tedy pokud je vubec jeho
cilem delat elektroniku.
Ja se klidne priznam ze termin druhy pruraz jsem driv slysel, ale co to
je presne zac jsem si musel ted najit. Stejne tak se muze nekdo ze
starsich zde podivovat ze by z dnesnich vysokoskolaku pravdepodobne
nevytriskal k cemu je tetroda, stejne jako ze mne. Na FPGA to pripojit
nepotrebuju, toz to vypoustim z hlavy a az to budu potrebovat, tak si to
najdu, jelikoz to ze jsem prosel VS alespon pro mne znamena ze se umim
rychle neco naucit.
Nekdy me skutecne neznalosti sokuji, vysvetlovani Ohmova zakona cloveku
v pataku, ale stejne vidim kam to vede, delaji stejnou praci jako
stredoskolaci a v podstate jen zapojuji kabely podle dokumentace. Proste
je to nezajima a umeli dobre opisovat ...
Kdyz neni ta moralka nedelat neeticke veci uz primo v cele spolecnosti,
tak nevidim duvod kde by se mela brat prave u studentu.

Tosa