Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Červen 11 17:20:26 CEST 2008

V PIC18 jsou 3 (vsechny future product), PIC24F jsou 4, PIC24H je jich
5, dsPIC30 jeden a dsPIC33 je jich 10. Bral jsem pouze pouzdra 28 pinu.
To je slusnej vyber.
Moje hledani, pravda, skoncilo u PIC18 a ten PIC18F6310 (64 pinu) je
prvni z nich v produkci (ostatni mensi future product). Ty mensi jeste
nedelaji. V rade PIC24 a dsPIC je toho mnohem vice a vybrat se urcite da.

No kdybych prisel s PICy za kolegou, tak neuspeju. Podle nej je to na
hrani pro decka, ne na poradny aplikace :-) I kdyz ja si to taky nemyslim.

Martin Hanek