Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Červen 11 16:01:29 CEST 2008

Samozrejme ze je to male. Potrebovali jsme proste 2 kanaly a nic
dalsiho. Neni problem vzit jakykoli MCU a dat to tam - ostatni piny
nepouzit. Na "velikosti pouzdra" nezalezelo. Chtel jsem rict, ze proste
vyber je obrovsky a uz i ty male (vlastne velke ocesane) MCU mohou mit 2
UARTY.

Nekteri mi jini kolegove tvrdili, ze soft uart je obrovsky problem,
temer nerealizovatelny. Asi se jim do toho nechtelo.

Martin Hanek