[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červen 11 15:35:48 CEST 2008

Myslim ze mame podobny nazor na vec. S duvody ktere uvadim souhlasim a
znova rikam ze na spatne lidi se narazi vsude, takze i na VS to musi byt
stejne. Nekterym lidem jde o kvalitni praci studentu, nekomu jde o sve
vlastni blaho a jen si to tam odkrouti po nutnou dobu, nekdo chce
zamerne studentum komplikovat zivot (nekdy dokonce ve vire ze jim tim
pomaha) a nekdo se snazi a proste mu to nejde. Stejne tak u studentu
jsou tam lidi kterym to jde a kteri na VS proste nemaji, prevazne je to
o tom ze vlastne ani nechteji mit.  Problemy s ucenim je v takhle
masovem vyucovacim stylu problem, ale verim ze prekonatelny. Nerikam ze
je vse v nejlepsim poradku, rikam ze to neni tak uplne beznadejne jak to
vsude posledni dobou ctu. Proste se v 90tych letech zacaly veci menit a
trosku se to asi prehnalo, muj nazor. Srovnani se starymi casy pred
napr. 30 nebo 40 lety me jiz tak nemrzi jako driv. Mel jsem ze vsech
vypraveni predstavu jaci byvali Ing. po dodelani skoly temer polobozi,
ale uz jsem z toho trosku vystrizlivel. Par tech starsich jsem potkal i
v praxi a neverim ze kdyz je to dnes pitomec, tak ze to driv bylo lepsi.
:-)  To ze umeli pocitat vic z pameti nebo umeli s logarem pocitat i ze
spani preci vubec nic neznamena. Bylo to o vyjimkach stejne jako to je
dnes, jen se zvetsil pocet toho nepouzitelneho osazenstva, ktere
postupne degraduje jmeno titulu popripade skoly.

Tosa