Problem s grafikou Nvidia Quadro NVS

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Červen 11 13:51:15 CEST 2008

ovladace stiahnute z webu, obsadenie monitorov by malo byt spravne,
frekvencia je najnizsia aku to ponuka (60Hz). Pozeral som uz na webe,
vyzera ze nakonfigurovat a nainstalovat tuto kartu je chronicky problem.
Bohuzial riesenie som zatial nevygooglil.
Co sa tyka vyberu komponentov a novej masiny mam na vyber moznosti
pocitac typu A alebo B a do poznamky mozem napisat ci mam nejake
specialne poziadavky. V tomto pripade moja specialna poziadavka mat dva
monitory pripojene cez dvi bola vybavena tak ze mi tam dali tuto kartu.
Vela ludi okolo ma po dva monitory, zaujimalo by ma ako to maju
vyriesene. Ale vyzera ze idu cez analog, co je v pripade 2x21" panelov
takmer na kriminal...
b.