Problem s grafikou Nvidia Quadro NVS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 11 12:39:54 CEST 2008

Pozeram, ze ta karta ma az 4x DVI
http://www.nvidia.com/object/IO_14605.html

Ak mas na nu pripojene iba 2 monitory, netreba tie zvysne 2 vystupy v ovladacoch vypnut? (na to, ci mas nainstalovane ovladace ku grafike a najlepsie aktualne z webu sa pytat nejdem :-)
Prip. netreba dodrzat poradie obsadzovania vystupov?
Ci si ona nahodou nedetekuje pripojene monitory a ked nic nenajde, pouzie default..
Dalsia moznost, co ma napada, znizit obnovovaciu frekvenciu, ak mas nejaku vyssiu. Pri LCD 60Hz nie je problem. Je mozne, ze tak vysoke rozlisenie pri 70-75Hz nepodporuje.

miro

PS: ked sa tu uz flamuje.. s dual DVI kartami od ATI nemame v praci ziadne problemy :-)