Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 11 12:07:08 CEST 2008

>MSC rozdavalo na tom seminari na Amperu desticku miniSDKR8C25 (asi 10
>kusu) + CD. Pak mi ji poslali i postou:
>http://uloz.to/482802/Quickstart-Guide_miniSDKR8C25.pdf
>Mam tu letak, ze to prodavaji za 25 EUR, kdyz k tomu prihodi E8A USB
>debugger, tak za to chteji 49 EUR.
>
>Za Starter kits s jinymi procesory v rade R8C chteji (vcetne debuggeru
>E8a) 99 EUR. Je u toho vzdy DVD s kompletni dokumnetaci a softwarem.
>Staci pripojit k USB, nainstalovat SW a muzete zkouset a vyvijet.

Ta dosticka z Elektoru bola od konkurencie (Glyn), ale to je jedno.

Investovat do toho nemienim momentalne ani euro - na hranie doma mam momentalne 2 nove devkity - Ramtron Versu a XC8xx od Infineonu (oba derivaty '51 - co ine? ;-) ), oboje je "pripojit, nainstalovat SW a mozete vyvijat", ale ani k tomu sa neviem prepracovat...

wek