Problem s grafikou Nvidia Quadro NVS

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Červen 11 11:51:15 CEST 2008

Zdravim,
nepouzivate niekto nahodou tuto kartu? Stary pocitac mi zomrel, tak som
dostal novy a chcel som aby mal graficku kartu, ktora vie krmit dva
monitory po dvi kabli. To som este nevedel co som na seba usil :-/
Dali mi tam kartu Nvidia Quadro NVS400 (zistil som podla obrazku na
internete, na karte je nalepka VCQ4400NVS).
Mam problem s rozlisenim displejov. Najvyssie rozlisenie ktore dokazem
nastavit je 1280x1024 bodov, monitory su ale nativne 1600x1200. Ked
rucne pridam toto rozlisenie do zoznamu a aplikujem ho tak je obraz na
monitore rozsypany. Co s tym?
HP k tomu dodava cdcko s drivermi, skusal som instalovat aj drivery
stiahnute z internetu, bez uspechu.
b.