Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Červen 11 11:25:08 CEST 2008

>Svojim sposobom ano - su uplateni vyvojovym prostredim zadarmo,
>dobrou distribuciou a marketingom zameranym priamo a nezaokryte na
>bastlicov a malych odberatelov.

Ja bych rekl, ze uplatek je penezni nebo jiny dar, ktery nesouvisi s
vlastnostmi ci pouzitim vyrobku. Treba kdyz rediteli vyvoje, ktery ma
rozhodnout o nasazeni jednocipu v mnozstvi 1.10^N, zaplatite
dovolenou (bude se to ovsem jmenovat Skoleni modernich technologii a
trendu v mikroelektronice, konferencni centrum Honolulu, prednasky
denne 9:00 - 9:30). To je uplaceni.

Ale vyvojove prostredi, dobra distribuce nebo nejak zamereny
marketing neni IMHO uplatek. To bych pojmenoval kvalita vyrobku a
souvisejicich sluzeb, pece o zakaznika nebo tak nejak.

J. Hanzal