[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Červen 11 08:44:27 CEST 2008

> Netuším, proč se divíte, když W353 má pérování jak kočár.

No prave protoze ma hodne mizerne (mozna komfortni pro posadku ale to je
vec nazoru) perovani a tlumeni tak je nam jasne, ze kecate.

> Co je to za zazracneho wartburga? Wartburg 4.2 quattro?

:D

No existovali ruzne upravy Trabantu tak proc by nemohl byt Wartas s
nahonem na 4 (pokud vim tak predloha Wartasu od BMW mela nahon na zadek)
  a kompletne upravenym podvozkem ;)

> Mohli bychom si take polozit otazku - kdyz je Wartas tak dobry, proc
> se do dneska nevyrabi?

No mozna proto, ze tak dobry uz je jen pro pana Lukeshe a to se
nevyplati vyrabet...

Pavel