[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 11 00:03:01 CEST 2008

--- On Tue, 6/10/08, Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz> wrote:

> Co se týče pocitu bezpečí z dobře ovladatelného auta
> (když se to umí), tak
> to mě nepředčila žádná moderna. Když jedu v moderně
> 60, tak mám stejný pocit
> jako ve warbecu při 90, a stejně tak spolujezdci, kteří
> občas brblají že
> jedu pomalu a pak se diví že jedu 100, jestli to nemá
> blbej tachometr (W353
> má nejpřesnější tacho), ale o tom je zase
> přesvědčí nějaká zatáčka, když jim
> šišulka málem uletí.

Tak toto je uz ciste OT, ale soferovali ste napr. Ford Mondeo, alebo BMW 3xx, alebo lubovolnu Octaviu, alebo Opel Astru so sportovym podvozkom? (ja ano).

miro

Rychlost udavana tachometrom sa sa da overit GPS-kom.