[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Červen 10 23:22:48 CEST 2008


> No podívejte se jak má převodovku, nejen motor. Ta převodovka přece půjde 
> pod kabinu a stáhne tak i motor. Zkoušet to ale nebudu :-)

Ano ale pokud si pamatuju tak je tam neco s ramem nebo karoserii co tu 
prevodovku zacne zvedat, bylo to jako ukazkovy priklad jak to nema byt u 
teto konstrukce, naopak jak to ma byt byla tusim Sierra ale ta ma 
kardan. Stejne ulozeni jako Wartas jsem mel u Audi ale tam byla 
prevodovka zavesena pod karoserii navic hlava motoru byla pred 
spolujezcem... V tech papirech bylo asi 8 ruznych konstrukci jak to ma 
byt a jak ne a kde to slo bylo to neco z RVHP takze ty nakresy asi 
vznikly taky v UVMV. S120 tam nebyla nebot nema motor vpredu ale na netu 
je jeji crash test, ktery nedopadl zrovna nejlepe a nebylo to jen tim, 
ze to bylo 15let stare auto.

Naprosto Vas chapu, ze to zkouset nebudete :)

> Co se týče pocitu bezpečí z dobře ovladatelného auta (když se to umí), tak 
> to mě nepředčila žádná moderna. Když jedu v moderně 60, tak mám stejný pocit 
> jako ve warbecu při 90, a stejně tak spolujezdci, kteří občas brblají že 
> jedu pomalu a pak se diví že jedu 100, jestli to nemá blbej tachometr (W353 
> má nejpřesnější tacho), ale o tom je zase přesvědčí nějaká zatáčka, když jim 
> šišulka málem uletí.

No tak to ja mam celkem pocit bezpeci ted kdyz mam pred sebou Airbag, 
ono totiz nejde o to jak jedu ja nebo Vy ale o to jak jedou ostatni a 
jak do Vas narazi. O tom jestli se mu vyhnete nebo ne rozhoduji krome 
toho jestli na to mate vubec cas nebo mate kam hlavne Vase schopnosti a 
ne tak schopnosti auta protoze vetsina aut dnes zvladne manevry lepe nez 
ten wartas.
Navic poprve jsem opravdovy pocit bezpeci mel v autoskole ve V3S a potom 
na vojne za volantem T815 ;) Tehdy mi ani nevadilo, ze to nema 
bezpecnostni pasy coz dnes uz by mi asi trochu vadilo.

Pavel



Další informace o konferenci Hw-list