[OT:] Warbec ( bylo Vykon hudobnej aparatury)

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 10 21:12:23 CEST 2008

Z Wartasu lze presednout jen na podobne pojaty tank, pokud chcete zustat verny znacce doporucuji BMW rada 5.
AWE - Automobilwerke Eisenach vyrabejici za dob NDR wartasy byla pred valkou pobocka BMW vyrabejici luxusni vozy.
Pokud jde o vyhled z BMW neni si nac stezovat, pokud jde o bezpecnost je to proste 2t opancerovany tank, ktery hned tak neco nerozhazi.
A malo co sedi v zatackach tak jak BMW. :-)