Kalkulacka na vypocet odporoveho delice pro LM317?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 10 21:02:15 CEST 2008

 10.6.2008, 20:58:01

mozna ze nekdo uz napsal nejakej program, kterej umi pomoci nejakych
velechytrych postupu vybrat rezistory pro minimalni proud.
Ale obycejny tupec (jako jsem treba ja) vi, ze minimalmi proud je pri
R1 = 240 ohmu, jak uvadeji v kazdem katalogovem listu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz