Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 20:59:43 CEST 2008

Vzdycky je vsechno o obsahu kapsy. Chce tady snad byt nekdo chudej ???
Ja se za to nestydim, ze delam co umim proto, abych vydelal a klidne to
reknu nahlas.

--
Jiri Bezstarosti