[OT:] Warbec ( bylo Vykon hudobnej aparatury)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červen 10 20:38:35 CEST 2008

S tim vyhledem naprosty souhlas. Musel jsem ted v praci presedlat do
Octavie a je naproste nestesti nekam zacouvat s vozejkem. A to nemluvim
o tom, ze na vozejk vubec nevidim kdyz jedu rovne (dopredu)
Vubec neni videt dozadu - zadni sklo a pruhled je jak  strilna .
Wartburg je proti tomu "rozhledna". I Peugeot 205, W transporter, se
kterymi jsem jezdil jsou na tom mnohem lepe. Stale se modernizuje,
zesiluji se sloupky aby bylo v aute bezpecneji. Jenomze ono z dnesnich
aut neni vubec nic videt. Pripada mi to take nebezpecne. Citim se v te
Octavii jako v barikade a je to divny pocit. Uz proto, ze jsem se s
Wartburkem take vozil. O mistu vubec nemluvim - ten stredni sloupek ve
Oktavce je k zlosti. To už i ve S105 bylo vic mista na nohy.