Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 19:06:45 CEST 2008

Vubec ne, snazim se uz radeji nic moc nekazat. A mozna jen starnu ;).

A mimochodem, jakykoli jednochip ma cloveku pochopitelnou architekturu,
to chce se jen nezacvaknout na jednu jedinou architekturu a nebrzdit
patama az se kouri v jakemkoli rozsirovani obzoru. Clovek pochopi a
zazije si cokoli jako prirozene, ale musi to chtit.

--
Jiri Bezstarosti