Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 17:39:22 CEST 2008

Jo, to mate pravdu. Driv jsem se nadrel s odpustenim jak vul a jeste
jsem kazal, ze ASM je to jedine prave. Ono nad slusny program v ASM asi
jen tak neco neni, ale ve dnesnim svete se s tim da prezit moc tezko.
Vyzkouseno ! Da se stylem "dokonale prace do posledni instrukce" prezit,
ale k ziti to neni ;))). Tak dnes alespon umim napsat male kravinky do
malych MCU za moment (taky po tak drastickem treninku, jako jsou
pulmegove zdrojaky v ASM, kdo by ne), byla to hodne draha zkusenost
(doslova, co ja timhle pristupem vyhodil prachu, zahodil kseftu, ztratil
casu ...), ale kazdy rebel se musi jednou poucit, byt za cenu natluceni
cumaku, je to stale ta lepsi varinata, to vubec pochopit ;).

Takze jestli zacit s C ? Ano a ihned, neni na co cekat ...

--
Jiri Bezstarosti