brouseni, ohlazovani v bubnu

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Červen 10 14:17:07 CEST 2008

Takže celou neděli jsem omýlal, jako brusivo použit štěrk z cesty.
Výsledek je asi půl litru pilin, na vsázce - dřevěných kostkách vystoply letokkhruhy jako vlnitý plech, hrany mají poloměr cca 2mm, ale požadovaným valounkům se výsledek neblíží. Příště zkusím kostky zbramborovtět rašplí, možná i frézkou.
Použité brusivo asi moc malé :-(
Lubor

PS dělá to pořádný rámus, nakonec mi to vypnula tchyně, že pračka plaší kuřata a ty nežerou.