Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červen 10 12:56:45 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 10.6.2008 od Jiri Bezstarosti:

> BTW, nakonec mi to nedalo a trosku lepe jsem se podival na PIC32, o
> kterych jsem tvrdil, ze Microchip prisel s krizkem po funuse. Oni
> ale chlapi dostali rozum, on je to MIPS ;).

To se vedelo od zacatku, ne?

> Jenze cim mne dostali je to, ze kdyz si stahnete zdrojaky jejich C32
> (je to GCC a vzal jsem od Microchipu z webu verzi 1.02), tak to
> nejde vykompilovat, pac z MIPSiho toolchainu chybi kus kodu.

Co to znamena "vykompilovat"? Ja jsem normalne s PIC32 udelal par
zkusebnich aplikaci a bez nejmensich problemu to slo zkompilovat
(vykompilovani jsem tedy nezkousel) a spustit a bezelo to a makalo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz