Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 12:50:12 CEST 2008

Uz jste mel na stole jakehokoli ARMa ? Na nem rychle pochopite, co
znamena vhodny kousek pro psani v C ;).
Ale jinak s Vasimi nazory mohu souhlasit, vypadaji konzistentne a
vystihuji situaci.
U mne plati to, ze slozitejsi aplikace v C = ARM, jednodussi v ASM =
PIC10,12,16,18 a vyse uz ne, tam mi zacinaji ARM ;))). I kdyz mam i
vyjimky, napriklad slozita aplikace na PIC18LF8720 psana v ASM a to
vcetne IP komunikace po GPRS, psana v ASM do posledniho zbrdliku v
zachazeni s pakety, navic vsechen kod striktne vlastni, zadne cizi casti ;).

--
Jiri Bezstarosti